Heb je een abonnement als particulier aangeschaft dan stopt deze automatisch aan het einde van de looptijd.
Stel: je Taalblobs-abonnement is afgelopen of loopt binnenkort af.
Wil je verlengen?
Bestel Taalblobs opnieuw in onze webshop en geef daarbij hetzelfde e-mailadres op dat eerder voor Taalblobs is gebruikt. Hierdoor blijven de gegevens en de voortgang behouden.
Onze abonnementen voor particuliere klanten lopen nooit automatisch door. Volgend jaar zul je weer een mail ontvangen om het abonnement te verlengen.
Helaas is het niet mogelijk het abonnement voor minder dan een jaar af te sluiten.
Wil je niet verlengen?
Dan hoef je niets te doen. Jouw abonnement loopt (volgende maand) automatisch af. Je zult geen factuur van ons ontvangen.
Stel: je Taalblobs-demo is afgelopen of loopt binnenkort af.
Wil je omzetten naar een betaalde versie?
Bestel Taalblobs in onze webshop. Bij de bestelling zal het Taalblobs-demo-account worden omgezet van demo naar een betaalde versie. Als hierbij hetzelfde e-mailadres wordt opgegeven als bij de demo blijven de gegevens en de voortgang behouden en kan met dezelfde gegevens worden ingelogd als tijdens de demo.
Stel: je Rekenblobs-abonnement is afgelopen of loopt binnenkort af.
Wil je verlengen?
Bestel Rekenblobs opnieuw in onze webshop en geef daarbij hetzelfde e-mailadres op dat eerder voor Rekenblobs is gebruikt. Hierdoor blijven de gegevens en de voortgang behouden.
Onze abonnementen voor particuliere klanten lopen nooit automatisch door. Volgend jaar zul je weer een mail ontvangen om het abonnement te verlengen.
Helaas is het niet mogelijk het abonnement voor minder dan een jaar af te sluiten.
Wil je niet verlengen?
Dan hoef je niets te doen. Jouw abonnement loopt (volgende maand) automatisch af. Je zult geen factuur van ons ontvangen.
Stel: je Rekenblobs-demo is afgelopen of loopt binnenkort af.
Wil je omzetten naar een betaalde versie?
Bestel Rekenblobs in onze webshop. Bij de bestelling zal het Rekenblobs-demo-account worden omgezet van demo naar een betaalde versie. Als hierbij hetzelfde e-mailadres wordt opgegeven als bij de demo blijven de gegevens en de voortgang behouden en kan met dezelfde gegevens worden ingelogd als tijdens de demo.
Stel: je TextAid-abonnement is afgelopen of loopt binnenkort af.
Wil je verlengen?
Bestel TextAid opnieuw in onze webshop en geef daarbij hetzelfde e-mailadres op dat eerder voor TextAid is gebruikt. Hierdoor blijven de gegevens behouden.
Onze abonnementen voor particuliere klanten lopen nooit automatisch door behalve als er gekozen is voor een maandelijkse betaling. Volgend jaar zul je weer een mail ontvangen om het abonnement te verlengen. Het abonnement is in eerste instantie voor een jaar en daarna per maand opzegbaar. Je kunt dus wel kiezen voor maandelijkse betaling, maar het abonnement geldt in ieder geval voor 1 jaar.
Helaas is het niet mogelijk het abonnement voor minder dan een jaar af te sluiten.
Wil je niet verlengen?
Dan hoef je niets te doen. Jouw abonnement loopt (volgende maand) automatisch af. Je zult geen factuur van ons ontvangen. Bij een maandelijkse betaling loopt het abonnement wél door en zul je zelf moeten aangeven dat je niet wilt verlengen.
Heb je een doorlopend abonnement als (RT-)praktijk of school aangeschaft dan wordt deze automatisch verlengd aan het einde van de looptijd. De opzegtermijn is 2 maanden voor de verleng-/vervaldatum. Downgraden kan pas na de looptijd van 1 of 3 jaar.
Wil je uitbreiden?
Stuur een mail naar Woordhelder waarin je aangeeft wat je zou willen uitbreiden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.