Dit probleem heeft te maken met de display-drivers van uw computer. U moet kijken van welk merk uw beeldschermadapter is en de drivers bij de ontwikkelaar van de kaart downloaden. Standaard windows updates zullen dit probleem niet oplossen.
- Kijk wat voor display adapter gebruikt wordt door te kijken bij "Instellingen -> systeem -> beedscherm -> geavanceerde beeldscherm instellingen
Klik op het windowslogo (1) en daarna op het tandwiel (2) voor de instellingen:
Klik op Systeem. Klik daarna op Beeldscherm (1). Scroll naar beneden (2) en klik op geavaceerde beeldscherminstellingen (3)
Kijk Bij Beeldscherminformatie (omkaderd) naar het merk van uw beeldschermadapter of grafische kaart. In dit geval is het een Intel Iris Plus Graphics 655. In uw geval zal er iets anders staan. Schrijf het merk en het type op. - Download de laatste drivers bij de ontwikkelaar van de beeldscherm adapter (bijvoorbeeld Nvidia of Intel). Ga daarvoor naar de website van de ontwikkelaar en zoek daar bij support/drivers naar het type beeldschermadapter / grafische kaart dat u opgeschreven hebt.
- Download de meest recente adapter en installeer dit.
- ClaroRead zal nu gewoon werken.
Wilt u de installatie van ClaroRead herstellen? Volg dan deze video:
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.