Het kan voorkomen dat bij het inloggen in TextAid, al dan niet op verschillende devices en/of verschillende plaatsen, een melding verschijnt met de strekking:
"Fout bij het inloggen op het account!
Er is nog een actieve sessie voor dit account.
Als je die sessie niet zelf kunt beƫindigen (door uit te loggen), kun je je docent of de TextAid-beheerder vragen om dit te doen door in hun menu Organisatie > Gebruikers beheren te kiezen, dan op jouw e-mailadres te klikken om je gebruikersgegevens te openen, vervolgens op de knop Log alle sessies uit te klikken en ten slotte op de knop Ja, log alle sessies uit.
Vervolgens zou je opnieuw moeten kunnen inloggen"
NB De knop Log alle sessies uit staat er altijd, ook als er mogelijk geen sessies (meer) zijn.
Als eindgebruiker/leerling kun je het beste hierover contact opnemen met de betreffende docent/beheerder.
Verder is het verstandig, mocht het regelmatig voorkomen, om elke keer uit te loggen bij het afsluiten van TextAid zodat er geen oude sessies blijven openstaan.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.